در حال خارج شدن از سیستم کاربری شما ...
موسسه آموزش زبان های خارجی گپ
:: آموزش/ دوره های گروههای سنی/ کودکان (7 تا 11 سال)

کودکان دراین آموزشگاه در محیطی شاد و منحصربه فرد زبان انگلیسی را با گذراندن کتابهای دوره First Friends همراه با بازی و شعرو انواع نرم افزارهای کمک آموزشی می آموزند.

دوره های گروه سنی.کودکان.ّFirst Friends

پسوند فایل: mp4
حجم فایل: 4.64 MB (4865050 bytes)

پسوند فایل: mp4
حجم فایل: 11.92 MB (12500377 bytes)

پسوند فایل: mp4
حجم فایل: 69.69 MB (73078747 bytes)

کلمات کلیدی:

First Friends
یک , واژگان مفید ، متناسب با سن ، ساختارهای اساسی و ابزارهایی برای توسعه مهارت های چهارگانه در اختیار کودکان قرار می دهد. اینها از طریق شخصیت های سرگرم کننده و جالب ارائه می شود که کودکان را از طریق بازی ها ، آهنگ ها و داستان ها به انگلیسی می شناسند.
Baz :پسری چهار ساله در سال اول مهد کودک خود است. او خوش اخلاق و مهربان است. او همیشه کار اشتباه انجام می دهد ، اما تمام تلاش خود را می کند. بسیاری از بچه ها هنگام تلاش برای یادگیری چیزهای جدید ، با او هویت پیدا می کنند.
Tess : خواهر بزرگتر ورزشکار Bazz  است. او هفت سال دارد
او دوست دارد Baz را راهنمایی کند و از اشتباهات او میگذرد.
Pat & Jig حیوانات عروسکی بچه ها هستند. آنها دنیای خیالی کودک را نشان می دهند. وقتی Pat & Jig در کنار شخصیت ها هستند ، آنها یک اسباب بازی نرم مخمل خواب دار هستند ، اما وقتی به تنهایی خودشان برسند ، ماجراهای خاص خودشان را در یک دنیای خیالی اسباب بازی دارند.Pat گاهی اوقات کمی شیطان اما جدی است.
Jig مراقب او است.Pat & Jig از طریق داستان ها و ماجراهای خود به رشد خلاقیت کودکان کمک می کنند و به روشی جدید به جهان نگاه می کنند.
این کتاب در موسسه ما در یک ترم تحصیلی به مدت 18 جلسه آموزش داده میشود. مدرسین ما تمام تلاش خود را میکنند با استفاده از ابزار های آموزشی مختلف کودک را با دنیای انگلیسی آشنا کنند. همچنین الگوهای رفتاری درست را به کودک آموزش دهند.
این کتاب به همراه کتاب کار (در انتهای کتاب اصلی به صورت پیوست) و CD ارایه میشود.همچنین ابزار هایی نظیر حروف , فیلم و کارتون های آموزشی در اختیار زبان آموز قرار میگیرد.
در انتهای ترم از زبان آموز انتظار میرود که شکل حروف را بشناسد.

تعداد بازدید: ۱,۲۸۲ نفر
بازدید کل: ۱۶۷,۰۷۳ نفر